۱۳۹۳ بهمن ۲۹, چهارشنبه

قسمت دهم از " کتاب نامه ها " - محمد آرمیان



بسم الله الرحمن الرحیم
مورخه:- 25/ دیماه/ 1380
موضوع:- وفا به وعده در رابطه با تامین و امان نامه

اداره اطلاعات زاهدان
جناب آقای حاجی حمید تمهیدی
مسئول پرونده بنده،

            با سلام، توجه جنابعالی را متوجه مطالب ذیل میکنم:-

            1) شما که به قول خودتان مسئول پرونده بنده بوده اید به همراه یک هیئت امنیتی برای تامین دادن من به خارج از کشور تشریف آورده بودید، در آنجا پس از مذاکرات مبسوطی که به عمل آمد به بنده اطمینان دادید که تمام کارهائی که مربوط به تامینم میشود همه را انجام داده اید دیگر هیچ کاری باقی نمانده و از شما سین وجین نخواهد شد ولی در بازگشت به مدت دو روز کامل (23 و 24 دیماه ) از من بازجوئی به عمل آوردید وهر چند که محیط بازجوئی شکل بسیار صمیمانه وسالمی داشت ولی باز هم خلاف وعده بود وخلاف وعده عمل کردن در اسلام حرام است.

2) از بنده خواسته بودید که تقاضای عفو و تامین کنم. بنده در این رابطه هفت نامه مفصل بشما نوشتم ام ودر اینباره بطور مبسوط حرف زده ام که تامین حق بنده است چون من همه مخالفت هایم با بی عدالتی هائی بوده است که در سطح استان با ما مردم بلوچ شده است و نه مخالفت با نظام واین نامه هم بمنزله در خواست صدور امان نامه است لطفاٌ برای صدور آن اقدام فرمائید.

            طبق مطالبه، تعداد شش قطعه عکس پرسنلی سه  در چهار و یکسری از فتو کپی صفحات شناسنامه ام ضمیمه این نامه است که خواسته بودید/.

از همکاری شما و برادران دیگر پیشا پیش تشکر میکنم،

با احترام،
محمد آرمیان
دبیر کل

نهضت عدالت بلوچستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر