۱۳۹۳ بهمن ۲۹, چهارشنبه

قسمت نهم از " کتاب نامه ها " - محمد آرمیان



قسمت نهم از " کتاب نامه ها "


بسم الله الرحمن الرحیم

مورخه:- 25/دیماه/ 1380

موضوع:- انحلال ،، نهضت عدالت بلوچستان،،

اداره اطلاعات زاهدان
جناب آقای حاجی حمید تمهیدی
           
            احتراما، باطلاع میرساند که در خواست و یا دستور شما، در خصوص انحلال نهضت عدالت بلوچستان با وجود توضیحات لازمی که بنده بشما داده ام شکل  همان مثل را پیدا کرده است که:  مرغ یک پا دارد، و جنابعالی باز هم  بار بار از بنده می خواهید که انحلال آنرا اعلام کنم.

            خواهش میکنم توجه داشته باشید که نهضت عدالت بلوچستان هر چند که در خارج از کشور تشکیل شده است ولی یک سازمان ضد نظام نیست بلکه یک سازمان ضد بی عدالتی است تا در امر اجرای عدالت  به نظام کمک کند. مگر مقام معظم رهبری از بی عدالتی هائی که در گوشه و کنار مملکت میشود وصدای مردم را در آورده است به مسئولین دستور اصلاحات لازم را نداده است؟  پس شما بچه دلیل مانع نهضت عدالت در کمک کردن به اجرای فرامین رهبر میشوید وهمه اش بفکر انحلال آن هستید؟ من میدانم شما دلسوز نظام هستید و با این کارتان بحساب خودتان دارید برای نظام دلسوزی می کنید ولی در همین جمعه گذشته جناب هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خطبه نماز جمعه خطاب به مسئولین حاضر در آنجا گفت که برای نظام هیچ چیزی خطرناک تر از دفاع بد نیست. من چنین احساس میکنم که شما تا کنون توجهی به این حرف رئیس تشخیص مصلحت نظام نکرده اید و باز هم دارید دفاع  و دلسوزی بد از نظام می کنید.

            تقاضای بنده از جنابعالی و دیگر مسئولین محترم در رابطه با این موضوع این است که نگرشی وسیع تر و عادلانه تر داشته باشید و بی جهت مته بر خشخاش نگذارید و اجازه بدهید که ما به راحتی تغییر جهت داده وبجای فریاد کشیدن بر علیه نظام  به حمایت از نظام بپردازیم لذا بنده تقاضا میکنم که به جای پافشاری بر انحلال این نهضت موافقت بفرمائید تا مجوز قانونی آن را صادر کنند و ما بتوانیم بدین  وسیله  در هماهنگی کامل با نظام در مقابل بی عدالتی های منطقه ای از حقوق اساسی خود دفاع نمائیم و این حق ماست به شرطی که شما نظر غیر عادلانه ای نداشته باشید و آنرا بزور بر ما تحمیل نکنید و بدانید که موافقت با این در خواست در واقع دفاع خوب ومثبت از نظام است و در غیر  این صورت ما از عدالت گرائی نظام باز هم  نا امید خواهیم شد و این حرف باین معنا است که بعضی از مسئولین تا کنون در حل مشکلات نظام صداقت لازم را پیدا نکرده اند و بجای مصالح نظام هنوز هم در فکر مصالح شخصی خود هستند.
                      
 با تقدیم احترام،

 محمد آرمیان
دبیرکل
 نهضت عدالت بلوچستان


تا اینجا به وبلاگ وتواجهی، فیسبوک و تویتر ارسال شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر