۱۳۹۳ اسفند ۱۰, یکشنبه

آنهائیکه در داخل کشور هستند لطفا نوشته های بنده را لایک نزنند ولی حتما با دقت بخوانند و مورد توجه قرار دهند.



بنام الله مقتدر
بقلم : محمد آرمیان – یازده اسفند ماه 1393 شمسی
موضوع: آنهائی که در داخل هستند لطفا نوشته هایم را لایک  نزنند فقط بخوانید و بخاطر به سپارید.

      لازم شد این مطلب را باری دیگر به اطلاع  دوستان محترم در فیسبوک به رسانم که باز از سوی یک مخالف مبارزه مان،  در پیام خصوصی مرا چنین دلسوزانه نصیحت کرد که: آقای آرمیان شما توجه ندارید که خودتان را بیخود به این درد سر بزرگ انداخته ای  و در این سن  پیری کاری را میکنی که هیچ طرفداری هم نداری.  می بینم که  نوشته های شما بیش از ده تا لایک نمی گیرد یعنی این کارت هیچ فایده ای برای شما نداره.  بهتر است بکشور برگردی چون دستت به  خون کسی آلوده نشده است کاری بکار شما نخواهند داشت بیا پیش خانواده ات راحت زندگی کن این خیلی برایت بهتر است.

      جوابم به این دلسوز عزیز اینست که:  بردار من این را دقیقا  میدانم شما هر که باشی بالاخره  یک بلوچ تحت ستم نیستی و نه تنها که یک بلوچ نیستی بلکه از مخالفین سر سخت آن هم حتما هستی چون در این دلسوزی شما یک دشمنی خیلی بزرگ مستتر است. نصیحت شما آنقدر غرضدار و دشمنانه است که هر کودنی هم آنرا در همان نگاه اول  درک میکند چه رسد به مردم با شعور ما که امروز بطور شبانه روزی تحت ظلم نهادینه شده و  تحت فشار و عذاب روحی زندگی میکنند.

      جناب دلسوز،  من این کار را از بیست سالگی شروع کرده  ام و تا به امروز که شاید آخرین ایام عمرم هم  باشد مراحل مختلفی را از سر گذرانه و ادامه داده ام و حالا شما امده ای بنده را سر پیری  از این مقدس درگیری خارج کنی و به کنج عافیت به نشانی!؟  آقای عزیز درست است که زندگی ما در شرایط بسیار سخت میگذرد ولی خدا میداند از نظر روحی آرامشی را داریم که شما در کنج عافبت نشستگان ندارید و این حقیقت را فقط ما درک میکنیم و شما طرفداران ظلم هرگز درک نخواهید کرد. شما زندگی تان را وقف همان مزدی کرده اید که برای سیر کردن شکم تان است و از نظر ما این یک زندگی حقیرانه است  چون این عافیت چند روزه تان  با پایانی تلخ  تمام میشود ولی زندگی ما وقف نجات انسانهای مظلومی شده است که سخت ضعیف و نا توانند و خود نمی توانند ظلم شما دنیا پرستان را از سر خود دفع کنند و ما رنج و مشقت این کار رهائی بخش  اسلامی و انسانی را پذیرفته ایم و مزد مان را در پایان کار از الله مقتدر میخواهیم. هم زندگی شما میگذرد با آن روش ضد انسانی و مزدورانه و نا مردانه تان،  هم زندگی ما میگذرد با این روش فداکارانه و مخلصانه و انسان دوستانه مان.  پس نصیحت شما یک نصیحت خیلی ضعیف، بی محتوا و پر از نحوست است و از نظر ما مردود است و ما آنرا نمی پذیریم چون لذتی را که الله مقتدر در این کار بزرگ به ما چشانده است  ما را بر آن داشته است که بجای روزی هشت ساعت  شانزده ساعت کار کنیم و در این عمر کوتاه کمترین لحظه ای را مفت از دست ندهیم که خیر مان در همین است، شیر فهم شدید آقای دلسوز. در مسیر این مبارزه مقدس آخرین کاری که  شما بر علیه ما میتوانید بکنید اینست که ما را می کشید خوب مگر شما کشته نمی شوید!؟ شما نمی میرید!

کل نفس ذائقة الموت. مزه مرگ را همه از این پائین گرفته تا اون  بالا خواهند چشید اما عده ای، آنهائی که به خالق ذوالجلال خود ایمان آورده و به احکام سعادت بخشش عمل کرده اند و عمل صالح انجام داده اند و در انجام  احکام الهی  در مقابل شیطان پرستان تا آخر صبر و مقاومت کرده اند در پایان  به  مهمان خانه الهی که نامش بهشت است خواهند رفت و بطور جاودانه  در نعمت  ها و لذایذ غیر قابل تصور زندگی خواهند کرد و شما شیطان پرستان  اهل ظلم که زندگی تان در ظلم و تعدی بر ضعفا و فرودستان جامعه  میگذرد تا این چند صباح کوتاه عمر را در عیش و عشرت  و تکبر و نخوت بگذرانید برای همیشه در زندان الهی که نامش جهنم است عذابی مستمر را خواهید دید که تصورش بسیار مشکل است. حالا همه در انتخاب راه آزاد هستند تا به بهشت بروند  یا به جهنم.

تقاضای بنده از همه اقشار ملت مظلوم بلوج و به خصوص جوانان تحت تبعیض اینست که نوشته های بنده یا مبارزین دیگر را لازم نیست لایک بزنید چون شما را شناسائی و پریشان خواهند کرد ولی خیلی لازم است که با دقت بخوانید و یاد بگیرید و از حقایق بسیار درد آوری که بر شما و بر جامعه تان تحمیل  کرده اند آگاه شوید و سعی کنید اطرافیان خود را، به آنهائی که اعتماد دارید به روشی احتیاط آمیز  آگاه کنید ما الان در مرحله آگاهی هستیم.  ملتی را که در طول هشتاد سال به شیوه های مختلف خوابانده و آینده نگری و تفکر را از او گرفته اند به همین آسانی نمیشود بیدار و برای دفاع از حقوق انسانی و خدادادی اش فعال نمود این مرحله آگاه سازی حد اقل چند سالی زمان می برد  و این وظیفه ای است  که بر عهده فرد فرد ملت بلوچ قرار میگیرد چون مسئله نجات یک ملت از بردگی و بندگی و سربزیری و رسیدن به  آزادی های اساسی و عدالت و سربلندی است.

اینهمه بیهوده نترسید کارهای بزرگ را در دنیا مردانی فداکار کرده اند که از سختی کار نترسیده اند و ترسو ها همیشه  سربزیر و نا موفق و نامراد و در زیر توسری زندگی کرده و فرصت کوتاه ولی گرانقدر زندگی  را در تکمیل هوس های زود گذر و بی ارزش خود از دست داده اند. هدف خود مختاری را از همین حالا برای خود مشخص کنید و  به  نهضت عدالت بلوچستان به پیوندید تا دست بدست ، بازو به بازو و سنگر به سنگر خود را هر چه زودتر به این هدف مقدس و نجات بخش برسانیم. درود بر همه عدالت خواهان.

این شعار محوری نهضت عدالت است:
  " خود مختاری حق ماست "

 این شعار را بین خود و کودکان خود ترویج کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر