۱۳۹۳ اسفند ۱۹, سه‌شنبه

اندکی از قدرت نا محدود آلله مقتدر را بشناسیم.



بنام الله  مقتدر
بقلم : محمد آرمیان
بتاریخ: 19/اسفند 1393 شمسی
موضوع:  به ببینیم  " الله "  چقدر مقتدر است؟ 

شکر بی حد مر خدای پاک را
آنکه ایمان داد مشت خاک را
(سعدی)
      قبل از اینکه الله مقتدر انسان را خلق کند ضروریات و نیازمندی های او را در گستره ای بسیار بزرگ  خلق کرد. الله مقتدر اول هفت آسمان و زمین را خلق کرد تا تمام وسایل رفاه و آسایش برای  زندگی انسان مهیا گردد و بعد از ان انسان را آفرید که از این امکانات رفاهی استفاده کند و در مقابل فقط  او متعال  را عبادت کند و بس.  الله  همه صلاحیت های لازم را به انسان داد تا خالقش را با دیدن قدرت های نا محدودش به شناسد و به احکامش عمل کند.

       اندکی از قدرت نا محدود الله اینگونه است: هفت آسمان را آفرید که آسمان اول همین است که ما در آن زندگی میکنیم و امروزه او را بنام منظومه شمسی می شناسند و علمای فلک شناس تحقیقات  گسترده ای برای شناختن این منظومه انجام داده اند و طول و عرض این منظومه را در آخرین تحقیقات خود این طور بیان کرده اند:

       اگر سفینه ای از یک طرف این منظومه ( آسمان اول ) با سرعت 360 هزار  کیلومتر در ثانیه حرکت کند و مستقیم از مرکز آن بگذرد تا  به لبه دیگر آن برسد 12 ملیارد سال طول خواهد کشید!!!!!!!! و آسمان های بعدی از دوم تا هفتم خیلی بزرگتر از این آسمان هستند به این نسبت  که آسمان اول نسبت به آسمان دوم  به اندازه  توپی است در زمین فوتبال.

      الله مقتدر کره  زمین را محل اقامت انسان قرار داد تا  او  از امکانات حیاتی وسیع و متعدد آن استفاده کند و در مقابل فقط شکر خالق خود را بخاطر  این نعمت های آماده برای استفاده  اداء نماید.  الله مقتدر  زمین سخت و سنگین را بر روی آب شل و نرم نهاد و به آ ب اجازه نداد آن را در خود فرو برد  تا انسان بتواند بر روی آن راحت زندگی کند و قدرت خالقش را ببیند  و در مقابل عظمت آن به سجده بیفتد  ولی کجاست چشم بینا و ریز بین و مغز متفکر!؟  الله  مقتدر  انواع  و اقسام خوردنی ها و میوه جات گوناگون را با رنگ ها و طعم ها  و ویتامین های مختلف برای رفاه و صحت این انسان نا شکر آفرید که کوفت کند و بر سر عقل آید که هنوز نیامده است.  معادن مختلف  تحت الارضی را در زمین به وجود آورد تا انسان  با استخراج آنها زندگی خود را متحول سازد و ترقی کند و به رفاه بیشتر برسد  و به ازای اینهمه نعمت  خالقش را در این مهلت کوتاه زندگی خود آنطور که هست بشناسد و  او را به روش آخرین پیغمبرش عبادت کند و پس از مرگ به بهشت برین برود و تا ابد در عیش و عشرت زندگی کند ولی انسان به خاطر عیش و عشرت این زندگی محدود و کوتاه خود فرصت شناختن خالقش را پیدا نکرده است و بجای اطاعت از پیغمبر خدا اطاعت از سردمداران کفر و شرک  پیروان شیطان میکند و در این غفلت بزرگ  پس از مرگ به جهنم میرود. بیچاره انسان غفلت زده!

        بائید خالق مقتدر و مهربان خود را به درستی به شناسیم و در مقابل عظمتش سر تعطیم فرود آوریم و پس از مرگ استحقاق دریافت نعمت های بی حساب و کتابش را در جنت داشته باشیم و از عذاب جهنم به رهیم. آمین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر