۱۳۹۳ دی ۱۴, یکشنبه

جوابی به یک نا امید کننده



بنام الله مقتدر
بقلم: محمد آرمیان
نا امید کردن هم یکنوع مبارزه با مبارزین است.

یکنفر به قصد نا امید کردن بنده درپیام خصوصی فیسبوک با من تماس گرفت. در پیامش نوشته بود که : اقای آرمیان شما بیخود خودت را بزحمت انداخته ای این حرف های شما هیچ طرفداری ندارد. هیچ نوشته ات بیش از ده بیست تا لایک نگرفته است. هر چند حرفهای شما خوب و منطقی است ولی چون هیچ طرفداری نداری ول کن برو دنبال یک کار دیگه.

میخواهم جواب این شخص را بدهم:
برادر شما با نام مستعار آمده ای نمیدانم بلوچ هستی یا غیر بلوچ،  مامور اطلاعات هستی یا نیستی ولی من برداشتم از پیام شما اینست که کار بنده خیلی تاثیر گزار بوده است که شما را مجبور به نوشتن چنین پیامی کرده است. بله انسان گرامی، نوشته های بنده اصلا لایک نمیگیرد و برای لایک گرفتن هم نیست. همه نوشته ها و اشعار و گفته های  بنده در قالب یک مبارزه جدی  قرار دارند که هدف از آن فقط  بیدار کردن ملتی عمیقا بخواب رفته است تا از این خواب طولانی برخیزد و متوجه شود که چه بر سرش آورده اند و بداند که  اگر بیدار نگردد  و با دشمن دست به یقه نشود بزودی نا بود خواهد شد.

ای انسان گرامی،  هرکه هستی باش ولی بدان که ملت ما بخاطر غفلت طولانی اش الان در دهان یک اژدها  و یا  در وسط دو لبه گازانبر یک حکومت دیکتاتور و فریبکار و بیرحم قرار گرفته است و تا به آن حد تحت فشار است که حتی نمی تواند به نوشته هائی که برای نجات اوست و در حقیقت همه اش درد دل اوست و دلنوشته تک تک افراد این ملت محکوم است یک لایک بزند. لایک زدن بر نوشته های من در این شرایط پر خفقان و بگیر و ببند های خود سرانه خیلی جرات و از خود گذشتگی میخواهد.  برادر بدان که  اگر مردم مان به نوشته های من در فیسبوک لایک نمیزنند این ما را نا امید نمی کند. من بطور قطع و یقین مطمئن هستم که  در دلهای شان یک لایک بزرگ میزنند چون این نوشته ها حرف دل آنهاست که ما رها شده ها بجای آنان که هنوز در بند هستند میزنیم. ان شاء الله روزی بزودی میرسد که تک تک افراد ملت تحت ستم ما همین حرفهای ما را در سرزمین خود با فریاد رسا بگوش جهانیان خواهند رساند. بنده از زمان شاه این مبارزه عدالتخواهانه را شروع کرده ام و از شرایط بسیار سخت و ناگوار جان سالم بدر برده و عبور کرده ام  و ده ها نا امید کننده مثل شما بر سر راهم قرار گرفته اند ولی من نا امید نشده ام چون برای شخص خودم هیچی نخواسته ام که نا امید بشوم  و هدفم این بوده است که این ملت بخواب رفته را هر طور شده از خواب غفلت بیدار کنم تا قبل از نابودی فکری بحال خود بکنند. بله وقتی که بنده اینکار را شروع کردم تا ده سال یکنفر هم به طرفداری این حرفهایم نیافتم و در این رابطه با هرکس که حرف میزدم فکر میکرد که من یک دیوانه محض هستم  و حرفهائی میزنم که اصلا شدنی نیست ولی حالا می بینم که آن مقاومت و آن حرفهای بر حق اثر خود را گذاشته است و الحمد لله می بینم که امروز صد ها جوان بلوچ به آگاهی رسیده اند و برای نجات ملت ،  دین و سرزمین خود آماده هرگونه فداکاری هستند و جان شان را هم در راه این هدف مقدس دریغ نمیکنند و هدف بنده هم همین بوده است پس باید گفت که شما خبر نداری که بنده به هدف خود رسیده ام و میدانم که این نهضت که برای نجات این ملت براه افتاده است پس از مرگ من هم ادامه خواهد یافت چون بنیان آن بر اساس اخلاص بوده  است و هر عملی را که همراه با اخلاص و فی سبیل الله باشد الله مقتدر حفاظت و موفق میکند. پس برادر خلاصه سخن اینکه  بنده هرگز بدنبال لایک نبوده و نیستم بلکه بدنبال آگاهی ملتم بوده ام که الحمد لله بسرعت در حال آگاه شدن است و در همین جا  شما را بسلامت و ما را بخیر باد . خدایا چنان کن سر انجام کار @ تو خشنود باشی و ما رستگار.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر