۱۳۹۴ آذر ۱۴, شنبه

رجزخوانی های یک اطلاعاتی - قابل توجه ملت شریف بلوچ

بنام الله مقتدر
شیطنت اداره  اطلاعات و اخلال در کار مبارزین
از ملت مظلوم و تحت ستم بلوچ و از ناظرین محترم  بر کار مبارزین در بلوچستان ایران  تقاضا میشود که این متن ذیل را  که باصطلاح از طرف  جماعة انصار الفرقان خطاب به حرکة النضال العربی نوشته شده است با دقت بخوانند  و ببینند که اداره اطلاعات رژیم  در کار مبارزین ملت بلوچ با چه شیوه  منافقانه ای اخلال و کار شکنی میکند و قصد نفوذ در کنفرانسی را دارد که مبارزین آزادیخواه عرب الاحواز در دانمارک ترتیب میدهند.  بنده در زیر این متن اخلالگرانه  جوابش را مینویسم  این را هم بخوانید  تا از شرارت هائی که جیره خواران رژیم  بر علیه مبارزه ملت بلوچ انجام میدهند با خبر شوید. متن باصطلاح حماعة انصار الفرقان را تا آخربا دقت بخوانید:
سم الله الرحمن الرحیم
«
الْبَرَاءِ - رضي الله عنه -، قَالَ: أَمَرَنَا رَسُولُ اللهِ - صلى الله عليه و سلم -، بِسَبْعٍ وَ نَهَانَا عَنْ سَبْعِ: أَمَرَنَا بِعِيَادَةِ الْمَرِيضِ و...، وَنَصْرِ الْمَظْلُومِ، وَ إِبْرَارِ الْمُقْسِمِ؛ و َنَهَانَا عَنْ خَوَاتِيمِ الذَّهَبِ ... » صحیح بخاری جلد 2 صفحه 1239

برادران و مسؤولین سازمان آزادی بخش حرکه النضال العربی 
برگزار کنندگان محترم کنفرانس سازمان های مبارز و آزادی خواه ایران در کپنهاک دانمارک
سلام علیکم 
مطلع شدیم که دوستان و برادران مبارز و آزادی خواه حركة النضال العربي با تلاش و کوشش فراوان موفق گردیدند که کنفرانسی با حضور برخی از سازمان های آزادی بخش کشور ایران برگزار نمایند. (در تاریخ 28 و 29 دسامبر2015 در کوپنهاگ دانمارک.)

جماعت انصار الفرقان برخود لازم می داند که نکاتی را در خصوص برگزاری این جلسه به اطلاع برگزار کنندگان و مردم عزیز بلوچستان برساند .
اول) برگزاری و تلاش برادران مان در حركة النضال العربي برای ایجاد جریانی مشترك در دفاع ازمردم مظلوم را محترم می شماریم و امیدواریم این فعالیت که زمینه ساز وحدت حرکت است استمرار یابد.
دوم) در این جلسه مطالبی از طریق جناب آقای نارویی (امیر سازمان جیش العدل ملقب به صلاح الدین فاروقی) به نمایندگی از مردم قهرمان و مبارز بلوچستان به صورت پیام صوتی منتشر گردیده که در آن ضمن توجه به برخی خواسته های به حق مردم مظلوم این خطه، ظلم هایی هم نسبت به آنان روا شده بود که بر خود لازم دیدیم از حق مردم بلوچستان دفاع نموده و موضع مردمی را به اطلاع آن عزیزان برسانیم:
برادر عزیزمان جناب آقای نارویی در پیام خود در کمال بی انصافی ادعا داشته اند که تنها سازمان مؤثر در منطقه بلوچستان هستند و تنها ایشان توانسته اند در دفاع از حق مردم بلوچ تلاش کنند و ادعا داشته اند که با بیش از 100 عملیات توانسته اند حق مردم را از رژیم بگیرند و برخی ادعاهای دیگر...
که در اینجا لازم دیدیم چند نکته را برای دفاع از مردم منطقه بیان کنیم.
الف) مردم بلوچستان به اتکای علما و بزرگان و حضور جوانان، خود همیشه اولین و بزرگترین مدافع از حق خود بوده و در این مسیر وابسته به هیچ سازمانی نیست.
ب) جناب آقای نارویی حرکت مبارزاتی مردم بلوچ را حرکتی بی ریشه و مربوط به سال های پس از 2012 دانسته اند و این ظلمی است نابخشودنی . حرکت های جهادی و مبارز در منطقه بلوچستان، حرکت هایی ریشه دار و قدیمی هستند و شاهد رشادت ها و مبارزات بزرگ مردانی همچون شیهد عبدالمالک ریگی، شهید مولوی عبدالقدوس ملازهی و ده ها مبارز و شهید دیگر بوده است.
ج) در منطقه بلوچستان سازمان ها و حرکت های با سابقه ای همچون حزب الفرقان، جندالله و حرکت انصار ایران فعالیت داشته اند که فعالیت ها و آثار اقدامات آنان در مبارزه با رژیم ایران و احقاق حق مردم بلوچ و اهل سنت بسیار مؤثرتر و بزرگ تر بوده است و امروز نیز سازمان انصار الفرقان که برخواسته از متن جوانان این خطه است متکی بر خواست و اراده مردم و علما بوده و تجلی جدید و وارث سازمان های بزرگی همچون حزب الفرقان، جندالله و حرکت انصار ایران است.
د) در دفاع از مردم مظلوم تعداد عملیات مهم نیست، بلکه اقدامات و عملیات هایی مهم است که اثر داشته باشند، با نگاهی کوتاه به کارنامه جیش العدل می بینیم که سازمان مذکور تنها توانسته است که در محدوده مرزی و آن هم تنها توسط گردان عملیاتی (شهید شیخ ضیایی) بوده است که آن هم بدلیل حضور برخی جوانان دلیر است که تجربه دوران امیری عبدالمالک را تجربه کرده اند و گرنه سایر بخش های سازمان جیش العدل بجز تیراندازی هایی بی اثر در پشت سیم خاردارهای مرزی کاری نکرده اند در حالی که بدلیل ضعف ها و اختلافات سازمانی؛ بزرگانی همچون مولوی عبدالرئوف ریگی از گروه جدا شده و یا مولوی ملامعاذ رحمه الله در کراچی به شهادت رسیده است. این در حالی است که گروه جندالله ریشه در پرورش نیروهای مستعد در سازمان حزب الفرقان بوده و عملیات های مهمی همچون هلاکت پاسدار شوشتری در سال 2009، عملیات های استشهادی در چابهار توسط حرکت انصار ایران در سال 2010 و بسیاری عملیات های مهم دیگر مربوط به سازمان های اصلی و ریشه دار منطقه است و تنها شاخه نظامی انصارالفرقان به فرماندهی مجاهد شهید ابوحفص البلوشی در زمانی که همه مجاهدان جیش العدل در پاکستان بودند و ملامعاذ در کراچی به شهادت رسید، با رشادت تمام در قصرقند حضور داشته و در عملیات مهمی یک هلی کوپتر رژیم را سرنگون نموده و تعدادی از آنان را به هلاکت رساند و یک ماه در زمین مادری بدون هیچ ترسی مبارزه کرد تا اینکه با خیانت برخی بدخواهان به شهادت رسید. امروز هم دفاع از مردم مظلوم بلوچستان نیازمند مردان شجاعی همچون ابوحفص است که در جماعت انصارالفرقان این جوشش همچنان ادامه دارد.
البته می دانیم که اظهارات و مطالب منتشره توسط جناب آقای نارویی مربوط به خود ایشان است، اما از شما دوستان انتظار داریم با دقت بیشتر نسبت به تشکیل جبهه بندی اقدام نمایید.
سوم) آقای نارویی از طرف مبارزین بلوچ ادعا داشته اند که باهمه جناح ها و گروه ها سر سازش دارند در حالی که این پیام نشان دهنده غیر واقعی بودن خواست و آرمان مردم مظلوم بلوچ است. ما اعلام می داریم که در دفاع از حق مردم بلوچ و نیز دفاع از دین و حق اهل سنت بپا خواسته ایم و در این راه با هیچ گروه و حکومت کافری حاضر به همکاری نیستیم و پیوستن همه مبارزین به دشمنان را محکوم می کنیم.
هنوز یادمان نرفته است که در کشور دانمارک به پیامبر اسلام (ص) توهین شد و کشور دانمارک با ان برخورد نکرد. پس ما چگونه قبل از دفاع از عقیده مان با دانمارک متحد شده و یا در آن کشور حضور یابیم؟!
چهارم) به نظر می رسد کسانی که سازمان جیش العدل را به عنوان تنها سازمان مبارز بلوچستان به شما معرفی نموده اند گویا یا با برخی افراد دارای رابطه شخصی بوده اند و یا مقاصد خاص داشته اند که بر حركة النضال العربي لازم است در شناخت افراد و سازمان ها با دقت بیشتری اقدام کند. یادمان باشد که دخالت دستگاه های امنیتی رژیم در چنین مواردی است که باعث انحراف در حرکت اصیل مبارزاتی و آزادی خواهانه اقوام و مذاهب می گردد.
پنجم) جماعت انصارالفرقان به عنوان فرزند ملت بلوچ و یکی از گروه های مبارز، آمادگی دارد در راه مبارزه باهمه گروه های اصیل همکاری و مساعدت نماید.
جواب  این جفنگیات مامور اداره اطلاعات  که به این ترتیب خواسته است که  به جیش العدل تنها سازمان مبارز و راستین و  رهبر مخلص و مدبر و شجاع و کاردان این سازمان امیر صلاح الدین فاروقی  تنه بزند و به زعم خود بی اعتبار نماید و از همآهنگی با برادران  حرکة النضال العربی در کنفرانس پر اهمیت کپنهاک مانع شود و  در آن نفوذ نماید به شرح ذیل است.
1)    ناظرین محترم اول دقت بفرمایند که  این اطلاعاتی  رجز خوان  ابله که همه را مثل خودش  ابله می پندارد متن اخلالگرانه اش را چگونه  به پایان رسانده است :
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سخنگوی جماعت انصار الفرقان 
جمعه 22 صفر 1437
4
دسامبر 2015
خوب ، سخنگوی جماعت انصار الفرقان اسم ندارد!؟  چرا اسمت را ننوشته ای که  با نام اصلی ات مورد خطاب قرار بگیری  و مردم در رابطه  با این رجز خوانی هایت سئوالات لازم را از شما بکنند.  همین یک مورد برای بی اعتبار بودن و بی ارزش بودن این نوشته تو کافی است  و هر کسی که یک ذره عقل و شعور داشته باشد می فهمد که  تو  اطلاعاتی  ابله و ناشی  در تمام این متن کلی گوئی و رجزخوانی محض کرده ای  با این قصد که در کار این کنفرانس بسیار مهم  که  برادران مبارز عرب مان در حرکة النضال العربی در دانمارک ترتیب داده اند اخلال کنی   و ایجاد شک و شبهه نمائی  ولی آن برادران مبارز که سالهاست در کار مبارزه تجربه ها  اندوخته اند خیلی داناتر و آگاه تر از آن هستند که  مزدورانی مثل تو ابله  با این اینگونه رجزخوانی ها  بتوانند در کارشان اخلال کنند و به  قصد نفوذ در کنفرانس خود را در نقش مبارزین  قالب نمایند. خیلی کور خوانده اید  ای مزدوران از خدا برگشته و حامیان ظلم و ستم و فریبکاران بی وجدان، باور کنید خیلی کور خوانده اید.
2)     این  ( الفرقان)  که شما  آدم بی نام و نشان  حامی و انصار آن هستید بنده که بیش از چهل سال است در این صحنه مبارزه  حضور داشته و دارم  هنوز نمیدانم که حزب است ، سازمان است، جماعت است یا گروه است یا یک نفر است. پس لازم میشود که رهبر این ادعا  اول خودش را بطور اساسی در صحنه مبارزه  مطرح  بفرماید  و کارنامه ای از خود را اثبات بفرماید  تا بنده برای عرض ادب و احترام خدمت شان بروم  و اگر حقانیتی در کارشان ملاحظه شد در جا با این شخص که رهبری آن را دارد  بیعت نمایم  و برای پیشبرد اهدافش صرف وقت و قلم فرسائی نمایم و ملت را تشویق کنم که بسمت او که بر حق است گرایش نمایند. هدف ما نجات ملت مظلوم بلوچ است و هر کسی که بتواند این کار را بدرستی رهبری کند بنده پشت سرش ایستاده ام  و لحظه لحظه  فرصت زندگی ام را صرف حمایتش خواهم کرد تا ملت مظلوم بلوچ به حقوق اساسی و انسانی اش برسد و هدف استراتژیک بنده رسیدن به خودمختاری برای ملت بلوچ در سر زمینش می باشد.
3)     حالا که خود ( الفرقان) هنوز  بدرستی در صحنه  عملی ظاهر نشده است  این خیلی عجیب نیست که جماعتی بنام  انصار الفرقان  بوجود آمده باشد!؟  کاری را که این جماعت انصار الفرقان دارد  میکند در همین متنی که داده است بوضوح پیداست که شیطنت و اخلالگری در کار مبارزین حقیقی ملت مظلوم بلوچ است . ولی ای منافقین  مزدور و رجزخوان  دستگاه ظلم  بدانید که  الله مقتدر در جای حق نشسته است  و تمام این مکر و تدبیر هائی را  که شما برای بر قراری و اقامه ظلم دارید انجام میدهید با تقدیر تردید ناپذیر الهی حنثی گشته  و  روزی دیر یا زود بصورت چوب مکافات عمل بر سرتان فرود خواهد آمد  شما و اربابان ظالم تان را در این دنیا به زباله دانی تاریخ و در آن دنیا به جهنم واژگون خواهد کرد. پس میگوئیم:  حسبنا الله و نعم الوکیل  نعم المولی و نعم النصیر.
4)    در پایان  بعنوان ناظر مبارزه در بلوچستان ایران از چهل سال به اینطرف قاطعانه اعلام میکنم که  سازمان جیش العدل به رهبری مخلصانه و شجاعانه و مدبرانه  امیر صلاح الدین فاروقی تنها سازمان مسلح مبارز برای نجات دین و سرزمین ملت بلوچ  در بلوچستان ایران است  و این جماعة  انصار الفرقان فقط و فقط یک نام است که توسط  یکنفر اطلاعاتی مجهول الهویه و بی نام  و نشان ابراز وجود کرده است تا در کار سازمان مسلح  جیش العدل و کم کردن مجبوبیت آن که محبوب تمامی مردم بلوچستان است اخلال و کارشکنی کند.  پس این شخص اخلالگر در نزد  ملت بلوچ  حقی بیش از یک لعنت خیلی بزرگ و مقداری نفرین و بد و بیراه نخواهد داشت. اکر از این کردارش توبه نکند ننگ و نفرین ابدی نصیبش باد. آمین
اهل انصاف صمیمانه ترین احتراماتم را بپذیرند،
محمد آرمیان
دبیر کل نهضت عدالت بلوچستان ایران



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر