۱۳۹۴ آبان ۲۹, جمعه

خظاب شماره 5

بنام الله مقتدر
خطاب شماره  5
قابل توجه ملت شریف و در بند بلوچ

          وقتی که در جائی  یک اختلاف،  درگیری  و یا یک جنگ  بوجود میاید این نزاع  دو طرف  دارد.  یک طرف  به حق است و طرف دیگر  ناحق  یا   یک طرف مظلوم است و طرف دیگر ظالم.  نمی شود هر دو طرف  ظالم  باشند و یا هر دو طرف  مظلوم.  پس یکی از این دو طرف حتما  نا حق  و ظالم است  که سبب بوجود آمدن جنگ و درگیری شده است.

          ما مردم  بلوچ  بعنوان یک ملت در حال مبارزه هستیم با یک دولت  یا نظام. نظامی که بطور واضح دارد بر ملت بلوچ ظلم میکند.  ملت بلوچ قبلا توسط نظام شاهنشاهی و حالا توسط نظام  باصلاح جمهوری اسلامی  بشدت تحت ظلم قرار دارد بطوری که  سران طوائف (سرداران بلوچ) ، علمای ملت بلوچ، تحصیل کرده های ملت بلوچ  هر کدام در جای خود   قادر به بیان  جنایت هائی که مامورین رژیم انجام میدهند نیستند چون  هر کسی که تا کنون  لب به اعتراض گشوده  به زندان  رفته ، ترور شده  و یا مثل ما  مجبور به فرار از زادگاه خود گشته  است.

          ما در نهضت عدالت بلوچستان و سازمان مسلح جیش العدل که توانسته ایم از دسترس مامورین این نظام ظالم  و ضد بشر خارج شویم  در واقع  نماینده علماء، نماینده سرداران و نماینده تحصیل کرده  های ملت خود هستیم  هر آنچه را که  مطرح میکنیم و میگوئیم حرف دل همه  آنهاست که خود  چون  در دهانه گاز انبر اداره  اطلاعات قرار دارند قادر به بیان حرف دل شان نیستند و مجبورند  ساکت و بی تفاوت بمانند لذا ما از قفس پریده ها داریم آنها را نمایندگی می کنیم و حرف دل شان را فریاد میزنیم تا همه از وضع بلوچستان و ملت بلوچ آگاه شوند.

          در این  خطاب خواستم  این موضوع  را مطرح کنم  که ما به نمایندگی از مردم  در بند و شدیدا تحت تبعیض مان  داریم عمل میکنیم  پس مسئولین  نظام حاکم بدانند که  مبارزه ما یک مبارزه عادلانه و مردمی و جدی است  که در سرزمین خودمان  مشغول دفع ظلم از سر خود هستیم  و هدف مان رسیدن به خودمختاری است.   به محض اینکه نظام جمهوری اسلامی  مسئله خودمختاری ملت بلوچ  را از مجرای مجلس خود تصویب کند مبارزه ما تمام خواهد شد و اگر تا پایان سال جاری 1394 شمسی این خواسته بحق  ما پذیرفته نشد به معنی این خواهد بود که  نظام قصد نابودی ملت بلوچ  را دارد  در این صورت  ما  با دل نا خواسته  مجبور خواهیم شد  شعار مان از خودمختاری به استقلال و جدائی کامل از ملت متجاوز فارس  ارتقاء دهیم و این ابتدائی ترین  حق قانونی و انسانی ماست که جزئیات آن در منشور جهانی حقوق بشر سازمان ملل متحد بیان شده است.

            در پایان از ملت  مسلوب الحقوق  خود تقاضا داریم  پیگیر عملکرد  مبارزین خود در نهضت عدالت بلوچستان و سازمان جیش العدل باشند  و در صورت لزوم  از طریق پیام  خصوصی می توانند  راهنمائی  و نظرات مثبت خود را بما منتقل نمایند تا بر آن عمل شود.

با احترام بهمه انسان های عدالت پسند،
محمد آرمیان
دبیر کل :  نهضت عدالت بلوچستان ایران


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر