۱۳۹۴ آبان ۲۲, جمعه

خظاب به ملت تحت ستم بلوچ شماره - 1

بنام  الله مقتدر
قابل توجه  ملت شریف و در بند بلوچ – شماره 1

از این به بعد  مطالبی  را  که در خطاب به ملت بلوچ  نوشته  میشود  شماره گذاری میکنم تا مراجعه به آنها آسان تر باشد.

          ای ملت شریف و در بند بلوچ،   خواب غفلت بس است  بیدار و فعال شوید.  مطالبی را که بنده در فیسبوک می نویسم  فقط و فقط برای نجات شما از این اسارت طولانی مدت  است.  پس لجاجت، حسادت، خود خواهی  و تنگ نظری نکنید و به حرف های این برادر تان  که در سن هفتاد سالگی در حالی که غالبا مریض است ولی با مقاومت  سعی دارد که خودش را سر پا  و فعال نگهدارد به این نیت که  تعداد بیشتری  را از خواب غفلت بیدار نماید.  حالا لطفا  به این حرفم گوش کنید و روی آن فکر نمائید:

          به نظر شما آیا همین  دو تا فارس و چهارتا زابلی که در اداره  اطلاعات نشسته اند، اداره ای که  درب آن همیشه بسته و مثل یک سوراخ  است  و اینها  از ترس جرأت ظاهر شدن در جامعه را ندارند  به تنهائی  توانسته اند  تمامی یک ملت را در قفس کنند؟  تمامی یک ملت را خفه نمایند!؟  یا اینکه اینها به وسیله نادانان خود فروخته  ملت  خودمان  که  برای گرفتن اندکی مزایا  وجدان شان  را زیر پا گرفته و تبدیل به چشم و گوش و دست و پای آنها شده اند توانسته اند ملت ما را در قفس کنند؟  روی این حرف فکر کنید.

           پس از پنچاه سال مبارزه  پنهان و آشکار  در شرایط بیسار سخت  مقاومت ملت بلوچ تحت  شعار "عدالت"  اینک  جان گرفته  و شهرت جهانی پیدا کرده  است  و این باعث  پریشانی  شدید رژیم گشته است . اداره  اطلاعات  به این فکر افتاده است  که حالا وقت آن رسیده  که  خود فروخته هائ ملت بلوچ  را  که  به آنان اندکی امتیاز و مزایا داده است  در مقابل این حرکت  رهائی بخش فعال نماید و آغاز این کار را با فعال کردن محمد سعید اربابی نماینده مردم ایرانشهر شروع کرده است تا  ایشان  با فعال نمودن نوچه های هم فامیل خود با بد و بیراه و ناسزا گفتن به آرمیان که بطور ظاهر و آشکار دارد فعالیت میکند جلوی این حرکت عدالت خواهانه  را بگیرد.  لطفا  در پست های بعدی موضوع را دنبال کنید. اِنَّ  الله  لا یُغّیِرُ مَا بِقَوم حَتّی یُغیّرُوا  مَا بِاَنفُسِهِم . الله متعال وضع هیچ قومی را تغییر نمیدهد تا خود مردم  آن قوم  برای تغییر و نجات خود اقدام نکنند.
با احترام بهمه دوستداران و حامیان حق و عدالت،
محمد آرمیان
دبیر کل :  نهضت عدالت بلوچستان ایران



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر