۱۳۹۳ شهریور ۱۹, چهارشنبه

حمله بوزینه های جنگل اداره اطلاعات به آرمیان



بنام الله مقتدر

هجوم بوزینه های اداره اطلاعات و حمله  به آرمیان در فیسبوک



بقلم: محمد آرمیان


        درود و سلام بر همه عدالت خواهان روی زمین و همه آنهائیکه از خدا می ترسند و به حساب و کتاب پس از مرگ اعتقاد  و ایمان دارند. خدا همه مان را عاقبت بخیر کناد آمین.

        در همه جای دنیا از اول تاریخ تا به امروز  مبارزه انسان های تحت ستم بر علیه انسانهای ظالم و  حکومتهای ستمگر وجود داشته است.  مبارزین حقیقی و در کنار آنها  خائین فرصت طلب و سوء استفاده گر هم در نقش مبارز  در همه ادوار و در همه صحنه های مبارزاتی  وجود داشته اند.  امروز در صحنه مبارزه ملت بلوچ با رژیم منافق و سفاک  ایران  هم با  چنین وضعی روبرو هستیم یعنی مجاهدین و منافقین هردو در صحنه وجود دارند و هر دو ادعا دارند که میخواهند با ظالم مبارزه کنند ولی این توده های مظلوم هستند که باید مجاهد را از منافق و صادقین را از مدعیان دروغین و فرصت طلب و دنیا پرست تشخیص دهند و به طرفداری از مجاهدین صادق به پردازند وگر نه  باز آش همان و کاسه همان خواهد شد و ظالم بر مظلوم مسلط خواهد ماند. این مقابله صادقین و کاذبین  در حقیقت قانونی است که خداوند عادل در نظام  این دنیا قائم کرده است تا اهل حق و اهل باطل به وسیله رفتاری که از خود نشان میدهند از یکدیگر جدا گردند و اهل حق  که همان طرفداران و حامیان عدالت هستند به بهشت بروند  و اهل باطل هم که همان طرفداران ظلم و زیاده خواهان دنیا پرست  هستند راهی جهنم گردند  و در این صحنه جدال بین  حق و باطل هرکسی مختار است که در صف یکی از این دو جناح قرار بگیرد و فعالیت کند  و اقامت گاه نهائی و ابدی  خود را که جنت یا جهنم خواهد بود با اعمال و کردار خود تعیین نماید.

        حالا ما میگوئیم که رژیم فعلی ایران همانند رژیم قبلی یک رژیم ظالم و تبعیض گر و ضد عدالت است و زندگی مردم بلوچ را در سرزمین شان بلوچستان بشدت نا امن و عملا  تبدیل به جهنم کرده است  و افرادی  را بر سرنوشت آنان مسلط کرده است  که ذاتا  دزد و بی وجدان و چپاولگرو اهل ظلم  هستند و هیچ میانه ای با عدل و انصاف و منطق و صداقت و انسانیت ندارند و برنامه اینها بطور وضوح  نشان میدهد که در پی نابودی کامل ملت بلوچ و تصرف قطعی سرزمین آنها در دراز مدت  هستند.

        به اطلاع میرسانیم که از سوی فعالین بلوچ همه راه های مسالمت آمیز برای تبدیل  این سیاست ظالمانه و در پیش گرفتن  سیاستی عادلانه مورد آزمایش قرار گرفته است  ولی نتیجه نداده است و بهمین دلیل تعدادی از آگاهان ملت بلوچ به این نتیجه رسیده اند  حالا که راه های مسالمت آمیز و نامه نگاری های ملتمسانه و مودبانه  برای رسیدن به حقوق انسانی شان اصلا کارگر نیست چاره دیگری ندارند  جز اینکه  حقوق شان را مثل دیگر ملت های تحت ستم جهان از طریق مبارزه مسلحانه بدست آورند.

        مبارزه مسلحانه در بلوچستان بیش از دو دهه  است که شروع شده است و آخرین شکل سازمان یافته و منظم آن تحت نام سازمان جیش العدل برای رسیدن به هدف که همان رفع ستم از اهل سنت ایران  و خودمختاری برای ملت بلوچ در سر زمین خویش است در صحنه مشغول فعالیت  است و به تناسب امکاناتی که در اختیار دارد انصافا کارهای فوق العاده و قابل ملاحظه ای انجام داده است و " نهضت عدالت بلوچستان" خود را متعهد نموده است که زیر ساختهای سیاسی این حرکت مسلح را که متعلق به کل ملت بلوچ و اهل سنت ایران است به صورت تعاون  تامین و در سطح جهان معرفی نماید و تا پایان سال 1394 خورشیدی اگر مسئله خود مختاری بلوچستان از طریق مجلس شورای اسلامی تصویب و اجراء  نشد "نهضت عدالت بلوچستان" این قضیه سیاسی ملت بلوچ را به سازمان ملل متحد خواهد برد و تا گرفتن نتیجه به کوشش های قانونی خود تحت استانداردهای بین المللی  ادامه خواهد داد.

        اما حالا که اداره اطلاعات رژیم متوجه موفقیت های چشم گیری در پیشرفت  برنامه مبارزاتی ملت بلوچ تحت این اتحاد نظامی- سیاسی شده است و نقش آرمیان را در پیشبرد این برنامه نجات بخش  خیلی پر رنگ می بیند برای متوقف کردن این برنامه که برای ملت بلوچ حیثیت مرگ و زندگی را دارد بوزینه های خود را بسیج کرده است که از همه سو به آرمیان حمله کنند و با وارد کردن تهمت ها و تهدید ها و توهین ها او را  از ادامه کار منصرف نمایند تا او از ترس تخریب شخصیت خود ترک مبارزه کند و از همکاری و همبستگی با سازمان جیش العدل دست بکشد ولی چه خیال باطلی که اداره اطلاعات در سر دارد و با اینکه آرمیان را خیلی خوب می شناسند و مطمئن هستند  که آرمیان این راه دشوار و نا هموار و پر ازخار و پر از مار و پر از سوسمار  را تا آخر عمر خواهد رفت ولی باز هم بوزینه های خود را به جان او انداخته اند که اگر ترک مبارزه نمی کند حد اقل آزار روحی که می بیند ولی نمیدانند که آرمیان در طول این سه دهه  از این بازیهای مضحک  زیاد دیده است و عادت کرده است که دیگر از رقاصی این بوزینه ها  ناراحت نشود و با  دیدن اینهمه مزدور که آمده اند در فیسبوک  سر به سر او بگذارند  به این نتیجه رسیده است که کارش حقیقتا از اهمیت زیادی  بر خوردار است  پس  باید با شدت هر چه بیشتر و عزمی راسخ تر آن را ادامه دهد.

        خدایا ترا بی نهایت شکر گذار هستم  که اسباب خنده این بنده را هم به فضل و کرم خودت توسط این بوزینه ها  فراهم کرده ای چون دشواری های زندگی ما را تو از هر کسی دیگر بهتر میدانی و میدانی که ما هم آخر کمی نیاز به خنده داریم. تو را  بی نهایت سپاس بار الها به خاطر صبر و استقامتی که مرحمت فرموده ای ! یقین کامل دارم که تو  در جای حق نشسته ای، ای خالق مقتدر و ای مالک زمین و زمان و آسمان و مافیها و ای همیشه زنده و پاینده  آرمیان فقط چشم به سوی تو دارد و برای بدست آوردن  رضایت تو قبول دربدری و دوری از خانواده  کرده است  تو فقط راضی باش بقیه را جواب است و  این تمام آن چیزی است که آرمیان به دنبال آن میباشد پس فقط تو راضی باش ای خالق مهربانم، از خطاهایم بگذر و مرا عاقبت بخیر کن.

        به اطلاع دوستان محترم فیسبوکی میرسانم که ما  تا بحال موفق به کشف سه راس بوزینه متعلق به جنگل  اداره اطلاعات شده ایم که آمده اند  در فیسبوک تا با بنده شوخی کنند و برای اینکه این بوزینه های خوش خط و خال و بظاهر حق بجانب گم و گور نشوند و سابقه شان پیش ما باقی بماند ما  آنها را به ترتیب شماره گذاری کرده ایم:  بوزینه شماره 1 ناصر فاروقی البته با حروف انگلیسی. بوزینه شماره 2 جمال جمالزاده اینهم با حروف انگلیسی. بوزینه شماره 3 علی امین السلفی  با حروف فارسی و دیگرانی هم هستند که وضع شان هنوز بطور دقیق مشخص نشده است و در صورت صحت وضعیت شان  به موقع ان شاء الله معرفی خواهند شد.

        ما متعهد شده ایم که همه مشکلات این راه دشوار و پر دسیسه و پر فتنه را  تا رسیدن به خودمختاری کامل ملت بلوچ در چهار چوب ایرانی یکپارچه و سر بلند و مستقل  به فعالیت مان  ادامه دهیم  و از همه عدالت خواهان و دوستداران ملت مظلوم بلوچ تقاضا داریم ما را همراهی کنند و  از درگاه الله مقتدر برای ما که ضعیف هستیم دعا بفرمایند تا خداوند کارساز در مقابل  مستکبران  ستمگر  ما مستضعفان تحت ستم  را کمک و یاری بفرماید تا از این ظلم و زورگوئی هشتاد ساله حکومتهای مرکزی ایران  نجات پیدا کرده و به حقوق بنیادین و خدادادی خود در سر زمین مان برسیم. درود بر همه انسان های خوب و با وجدان و اهل انصاف.  خدایا چنان کن سر انجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

محمد آرمیان


دبیر کل -  نهضت عدالت بلوچستان ایران   

۱ نظر:

  1. بنام الله
    با سلام
    برادر ارمیان لطفا نظر قعی خود را در قبال گرذوههای سلفی از جمله داعش و بیان فرمائید
    vahdat-eslam.blogfa.com

    پاسخحذف