۱۳۹۵ شهریور ۱۳, شنبه

فرق است بین گروه مبارز و گروه سیاست باز به دلایل ذیل:

بنام الله مقتدر
گروه مبارز داریم و گروه سیاست باز در رابطه با:
ملت های دربند و فعالیت برای رهائی آنها.
          ملت های جهان سوم چه با حکومت و چه بدون حکومت در بند هستند و تحت ستم حکمرانان خود زندگی بی سر و سامان و پر رنجی بسر میکنند. در چنین جاهائی غالبا دو گروه مدعی  دلسوزی برای نجات ملت تحت ستم خود هستند. یک گروه برای نجات مبارزه میکند و متحمل رنج و مشقت فراوان میشود و این مهم را با فداکاری و استقامت در مقابل انواع و اقسام توطئه ها و تهدید ها و تطمیع ها به پیش می برد و گروهی دیگر که مدعی نجات مردم خویشند  فقط سیاست بازی میکنند تا تعدادی نا آگاه  یا  فرصت طلب  را فریفته و با دادن طمع هائی  در گرد خود جمع می نمایند  و با استفاده از آنها  با ترفند ها و فریبکاری های گوناگونی  به بازی سیاسی خود ادامه میدهند  تا روزی روزگاری بقدرت برسند و فرصت غارتگری را از دست عده ای غارتگرقبلی بربایند و خود در جای آنان نشسته و به غارتگری به پردازند. این گروه برای رسیدن به اهداف ضد مردمی و نا مشروع خود احزابی درست میکنند و آهسته آهسته از پله کان آن بالا میروند تا بقدرت برسند و آنوقت به دیکتاتوری، سرکوب و غارتگری می پردازند و همه ثروت های یک ملت را خود به جیب می زنند مثلا  نظیر حزب بعث عراق با دیکتاتوری صدام حسین، نظیر حزب بعث سوریه با دیکتاتوری حافظ اسد و پسرش بشار اسد، نظیر حزب مردم پاکستان به رهبری و قیادت ذولفقار علی بوتو و خانواده اش و حزب جمهوری اسلامی ایران به قیادت  رهبر انقلاب، حزب کمونیست ازبکستان به قیادت اسلام کریموف و غیره  که از طریق سیاست بازی بقدرت رسیده اند و پس از رسیدن به قدرت  بیشترین سرکوب ها و بزرگترین جنایت ها را در حق مردم  شان کرده اند که این حقایق دیگر بر کسی پوشیده نیست. این گروه از بازیگران  سیاسی وقتی که بقدرت میرسند قدرت در خانواده شان موروثی میشود و تا توسط مردم  تحت ستم کشته و نابود نشده اند دست از ظلم و ستم  بر نمی دارند و به دیکتاتوری و غارتگری  خود ادامه میدهند.
گروهی دیگر، گروه مبارز است که دقیقا بر عکس گروه سیاست باز زندگی  میکند بدین معنا که گروه سیاست باز از همان آغاز فعالیت خود در رفاه و عیش و عشرت و امنیت و بر خوردار از کمک های ضد مردمی زندگی میکند و از سر تفریح و رفع بیکاری  سیاست بازی میکند و از این راه شهرتی بهم میزند  و با بهره گیری از لذت این شهرت سر مست و شنگول زندگی میکند تا روزی که بقدرت برسد و تبدیل به یک دیکتاتور شود و بساط عیش و عشرت خود را بیش از پیش افزایش دهد و صاحب دم و دستگاه با شکوهی گردد و نوکران و چاکران و دستبوسانی در اطرافش باشند که او را ستایش و عبادت کنند همان چیزی که در مشاهده مان هست.  ولی گروه مبارز از همان آغاز با بی عدالتی های جامعه خود بطور جدی به مبارزه می پردازد  و خطرهای ناشی از آن را عاشقانه و با طیب خاطر  بجان میخرد و در همین راه  پر مشقت و تحمل نارسائی ها وسختی های گوناگون غالبا شهید میشود و یاران دیگر او این بار سنگین مسئولیت و تعهد اخلاقی و انسانی را تا رسیدن به نجات کامل ملت تحت ستم  و رسیدن به هدف نهائی  به پیش میبرند همان چیزی که در مشاهده هست. پس فرق است بین یک نهضت مردمی  و عدالت خواهانه  و یک حزب ضد مردمی و جاه طلبانه. مثال پائین وضعیت و حقیقت این دو گروه را  بیشتر مشخص میکند:
           هم گروه مبارز و هم گروه سیاست باز هر دو  مدعی رسیدن به ساحل نجات و خدمت به  مردم هستند.
           اما مثال گروه سیاست باز مانند آن عده ای است  که در دریا  سوار بر یک کشتی با تمام امکانات رفاهی و بر خورداری از تمام  وسایل عیش و عشرت و بدور از خطر بنا بر ادعای خود  بسوی ساحل نجات در حرکت هستند  و شعار شان نجات مردم از ظلم و بهروزی آنان است. آیا این گروه  در شعار خود صادق هستند یا  گروه  دیگر که گروه مبارز است.
           مثال گروه مبارز مانند آن کسانی است  که بر روی امواج متلاطم  و سهمگین دریا  در محاصره  انواع  و اقسام  کوسه ماهی ها و مار ماهی های بد اندیش  دست و پا میزنند و این راه دشوار توان شکن  را با مقاومت خارق العاده خود تا رسید به ساحل نجات  بطور خستگی نا پذیر ادامه میدهند؟  حالا به نظر شما کدام یک از اینها در ادعای خود صادق است  و کدام یک از این دو گروه وقتی که  به ساحل نجات می رسند  در حق مردم تحت ستم خود به عدالت رفتار خواهند کرد؟   اینهائی که برای نجات مردم خود این همه سختی و مشقت تحمل کرده اند و درد مردم را میدانند و همیشه  در شرایط  آنها زندگی کرده اند و یا آن گروهی که در تمام عمر در تفریح و عیش و عشرت زندگی کرده و از زندگی مردم در رنج  خود بطور کلی فاصله داشته اند؟ به نظر شما  خداوند بر کدام یک از این دو گروه نظر دارد و نمره رضایت خود را به کدام یک از این دو گروه میدهد؟
           سیاست بازان در طول تمام تاریخ بشریت،  دشمنان آشکار بشریت بوده اند و تا زمانیکه ملت های محکوم و در بند به اگاهی کامل نرسند بی خبر از شگردهای فریبکارانه  در دام فریب سیاست بازان خواهند افتاد و این دور تسلسل جرم و جنایت در حق بشریت ادامه خواهد یافت. آیا اینطور نیست؟   لطفا نظرتان را در رابطه با مطالب این پست بنویسید.
همراه با خالص ترین احترامات برای تمام عدالت خواهان جهان،
محمد آرمیان
دبیر کل : نهضت عدالت بلوچستان ایران
بتاریخ: 13/ شهربور ماه/ 1395 شمسی

مطابق با: 3/ سپتامبر/ 2016  میلادی

۱ نظر:

  1. در میدان کارزار جهان امروز سازمانهای مبارز باید یک بال سیاسی در موازات پیکره نظامی داشته باشند
    تا قدرت مانور وتأثیر بیشتری کسب کنند .

    پاسخحذف