۱۳۹۴ مهر ۱۶, پنجشنبه

جرثومه های جامعه ما به شکلی دیگر فعال شدند


بنام الله مقتدر
جرثومه های ملت را بدانیم
رژیم  " جرثومه " هائی  ار جامعه ما  را  برای پا کشیدن بر روی شرف، حیا و غیرت، عزت  و هویت ملت بلوچ با درست کردن فیلمی بنام  " خندوانه"  وارد اکران  کرده است  تا بدینوسیله مردم تحت ستم و زجر دیده  بلوچ را بجای ناله و زاری و گریه کردن  مثلا به خنده وادارد و خوشحال نگهدارد.
 جرثومه های زیادی در جامعه ما پرورش یافته اند و هر کدام در وقت خودش نقش ضد ملی و ضد مذهبی خود را برای خوشنام نگهداشتن  نظام حاکم و سرپوش گذاشتن بر جنایت هایش بازی خواهند کرد و در این فیلم  "خندوانه"  حسین رئیسی و حمیرا ریگی بدون اینکه بدانند مشغول انجام چه جنایت بزرگی در حق ملت خود  و اهلسنت ایران هستند دست به چه افتضاح و رسوائی بزرگی برای خود هم  زده اند که هزاران نفر از مردم تحت ستم بلوچ را بر آن داشته است که در مقابل آن لوح تشویق شرم آورشان  هزاران لعنت نثارشان کنند و بگویند که مرگ تان باد ای استخوان خواران رژیم  که با عنوان قلابی فرهیخته در این فیلم جز واق واق کردن  کار دیگری نکرده اید تا وفاداری خود را به دستگاه ظلم و خیانت تان را نسبت به ملت خود  ثابت کنید.
آن زمانی که سگها عوعو میکردند و هیچ سنگی به سوی شان پرتاب نمی شد گذشت.  حالا که خیرخواهان ملت بلوچ به اندک رسانه هائی دست پیدا کرده اند و می توانند صدای خود را بهمه جا برسانند دیگر اجازه نخواهند داد که رژیم های ظالم و جنایت کار با تربیت کردن و بکار گرفتن  سگهائی از این نوع  برای انحراف  افکار عمومی  از جنایت ها و حقایق موجود  روی سیاه خود را به پوشانند و همچنان بر پشت این  ملت بدبخت سوار باشند.  پس این گونه جرثومه های ضد خودی  و خود فروخته های  استخوان خوار  بدانند که میدان دیگر مثل سابق خالی نیست و بمحض شنیدن عوعو آنها از سوی خیرخواهان و مبارزین ملت، لعنت باران خواهند شد تا هرچند که بی شرم و بی غیرت باشند بهوش آیند و دست از خیانت بردارند.
 از ملت شریف و تحت ستم بلوچ و همه مردم اهل انصاف تقاضا میشود  که نظرات خود را در ابن باره  زیر این پست بنویسند تا سیه روی شوند آنهائی که غش دارند.   خائنین فرصت طلب  بدانند که بخش بزرگی از ملت بلوچ اینک  بیدار شده است و سرگرم عمل است  و بمحض دیدن فرصت طلبان  برای زیاده خواهی یقه شان را خواهند گرفت و رسوای شان خواهند کرد و این عمل هم  بخشی از مبارزه ملت بلوچ  برای  برداشتن سنگ های مزاحم از سر راه است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر