۱۳۹۴ مهر ۱۵, چهارشنبه

مرگ حق است فراموش نکنیم که همه می میریم




بنام  الله مقتدر
فراموش نکنیم که همه میمیریم

آیا گاهی فکر کرده ایم که پس از مرگ  بکجا میرویم  و آخر و عاقبت مان چه خواهد شد؟  خیلی کم.  آیا فکر کرده ایم که مرگ غالبا  بدون اطلاع قبلی و به ناگاه  و بی خبر بسراغ مان  میاید!؟ آیا همه  مان بطور روزه  شاهد نیستیم  که مرگ بسراغ کودکان و جوانان و پیران ، اغنیاء و فقیران  بطور علی السویه  در وقت مقرر میآید و در این مورد اصلا امکان  پارتی بازی  و رهائی از آن نیست؟ خیلی کم چون بیش از حد گرفتار این دنیائیم.

ما حرفهای الله متعال در کلام الله مجید را باید قبول داشته باشیم چون خالق تمامی این کائنات لایتناهی است و راستگوست. هیچ کسی راستگو تر از الله نیست.  الله در جاهای مختلف قران فرموده است که من یک  بهشت درست کرده ام با نعمت های فراوان و نا محدود و جاودانه  برای  مومنان و نیکوکاران طرفدار حق و یک جهنم هم درست کرده ام برای انسانهای غیر مومن و خلاف کار که در زندگی شان از ظلم  و باطل حمایت میکنند. این خود مردم هستند که  سرنوشت خود را با پندار و گفتار و کردار خود رقم میزنند . جای  خود را  در زندگی ابدی پس از مرگ تعیین میکنند.

ای مردم بیاید  نسبت به عاقبت خود کمی فکرمند شویم.  حالا که مرگ یک امر حتمی الوقع و چاره ناپذیر است  و حتما  زود و یا کمی دیرتر به سراغ مان میآید  چرا طرفدار حق نشویم و بر علیه ظلم  بنفع عدالت  کار نکنیم  که به بهشت برویم و بر عکس  چرا به خدمت اهل  ظلم در  آئیم  که  به خاطر  مزدی اندک  ما را وادار به  اقامه ظلم و استبداد در حق همنوعان خود میکند و به جهنم می فرستد.  
ای مردم گرفتار در جمع مال و زیاده خواهی بهوش باشید.  بیائید تا فرصت این زندگی کوتاه از دست مان نرفته است حقیقت  امر و هدف آفرینش  ما ن  در این دنیای دون و فانی را بدانیم. بیائید  بجای عبادت و اطاعت  این رهبران  متکبر و ستمکاره و غارتگر  به عبادت  خالق مقتدر که حی و قیوم  است و در روز قیامت به حساب همه مان میرسد به پردازیم و در مقابل ظلم از عدالت حمایت کنیم و بدین وسیله  از جهنم به رهیم و به بهشت پر نعمت برویم. دعای من اینست که الله متعال همه مان را از این غفلت بزرگ  و این محبت بیش از حد  دنیای دون نجات دهد. آمین.

بیائید عدالت خواه شویم تا در دنیا و اخرت  آسوده و بی غم و برای همیشه از عذاب الهی در جهنم رستگار شویم.  دوستدار شما.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر