۱۳۹۵ فروردین ۶, جمعه

یک توطئه اداره اطلاعات باز خنثی شد.

بنام الله مقتدر
توطئه ای  جدید بر علیه جیش العدل  در دست  اجراء بود که خنثی شد. در چنین مواردی  قبل از هر مرجع دیگری باید به الله مقتدر پناه برد و گفت  که:
قُل اَعُوذُ  بِرَبِّ النَّاسِ، مَلِکِ النَّاس، اِلهِ النَّاس، مِن شَّرِ الوَسوَاسِ الخَنَّاس الَذِی یُوَسوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ مِنَ الجِنَّةِ  وَ اَلنَّاسِ.
ترجمه: بگو: پناه میبرم به پروردگار انسان ها، به پادشاه انسان ها، به معبود انسان ها  از شر وسواس  خناس (شیاطین)  جن و انس  که در دل انسان ها وسوسه میاندازند ( تخم توطئه می کارند).
          شیاطین شیاد  و توطئه گر اداره اطلاعات  برای ایجاد اختلاف در جیش العدل این تنها سازمان راستین و بحق مبارز  در میدان  عمل  بارها توطئه های گوناگونی کرده است و اینبار  برادر مجاهد ابراهیم عزیزی را که مدتها در خط مجاهده و مبارزه  بوده  است  نشانه گرفته  بودند  و در رابطه با ایشان جفنگیات و مزخرفاتی را  در فیسبوک  مطرح  کردند و سعی داشتند ایشان را به جدا شدن از جیش العدل تحریک کنند لذا بهمین منظور  کلمه  " امیر"  را داشتند  به ایشان وسوسه و تلقین میکردند  ولی  او نشان داد که  خیلی عاقل تر از آنست که  این شیاطین اداره اطلاعات فکر میکردند  که  شاید بتوانند  او را  با این ترفند وسوسه آمیز  گرفتار توطئه  خطرناک خود کنند.
          در این وضعیت  اگر برادر مجاهد  ابراهیم عزیزی به آنان جواب محکم و دندان شکنی نمیداد و این توطئه خطرناک  را  که بر علیه  او بکار گرفته بودند  در نطفه خفه  نمی کرد  و در این مورد مثلا سکوت میکرد این خناس های وسوسه گرسکوت او را بعنوان رضایت او تلقی  میکردند  و این موضوع را در فیسبوک  پر و بال میدادند  و او را در اذهان عمومی فردی مخالف جیش العدل  معرفی میکردند و  در همین گیر و دار او را ترور میکردند  تا این جنایت شان را  بنام جیش العدل تمام کنند و به زغم خود خانواده ایشان را  بر علیه  جیش العدل بشورانند و این سازمان حقیقی و راستین و بحق مردمی را با چنین روشی مثلا  دچار اختلاف کرده و تضعیف نمایند. ولی اعتقاد قوی داریم که  خدا در جای حق نشسته است  اینگونه توطئه ها را همیشه  بر وقت افشاء و بی نتیجه  و یا بر عکس تبدیل به نتیجه معکوس و به نفع اهل حق تمام  میکند. " و مکروا و مکر الله  ان الله خیر الماکرین"  و برادر ابراهیم عزیزی  با ذکاوت و اخلاصی که  در کار جهادی خود  دارد  نه تنها که فریب این وسوسه را نخورد  بلکه  با جوابی دندان شکن این توطئه شوم  را که  بر علیه او چیده بودند  بحمد الله خنثی کرد.  و منت خدای را که به انسان های مخلص عقل سلیم عطا کرده است.
محمد آرمیان
دبیر کل :  نهضت عدالت بلوچستان ایران

 بتاریخ:  هفتم فروردین ماه  1395 شمسی مطابق  26/3/2016  میلادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر