۱۳۹۳ آذر ۷, جمعه

جوابی به بلوچ نقاد که بیکی از علمای بزرگ ما حمله ناروا و توهین کرده بود


بنام الله مقتدر
جوابی به بلوچ نقاد شپش لنین، مگس استالین و پشه برژنوف:
بقلم : محمد آزمیان
         با کمال تاسف پستی مشاهده کردیم از کسی که خود ش را بلوچ نقاد ظاهر کرده است و این اقدام بی شرمانه اش هر چه بود رذالتی بیش نبود. هر چند که این احمق ارزش جواب دادن ندارد ولی دل آدم قانع نمیشود که چنین بی شرمی را همینطور بحال خود رها کند تا باز هم به وز وز هایش ادامه دهد و صحنه را خالی از مشت و لگد و تو دهنی ببیند.
      ای  بلوچ نقاد، مگر تو کوری نمی بینی که  لنین و استالین و برژنف  این خدایان تو مردند و رفتند  و الان در درک اسفل جهنم سزای جنایتهائی را که در حق بشریت کردند در آنجا دارند  می بینند و تو پشه ی  بیهوده زنده  تا به امروز هنوز بر سر عقل نیامده ای و برای رضایت آنها باز هم  داری  وزوز میکنی  تا بلکه  بتو خلعتی ببخشند مگر نمی بینی ای  خفاش شب پرست  آنها دیگر نیستند تو را چه شده است ای فرو رفته در تاریکی مطلق و ای رذل ترین رذل های روزگار، ای وامانده در عالم گمراهی و ای کله پوک بی وجدان  شرمت باد، ننگت باد، مرگت باد.
        تو بلوچ نقاد  فرو رفته در لجن خودخواهی هنوز نمیدانی که عزت و ذلت در دست الله  مقتدر است اگر به کسی همچون واجب الاحترام حضرت مولانا عبدالرحمن حفظه الله  عزت بخشد همه قدرتهای دنیا جلو آنرا نتوانند گرفت و اگر بکسی همچون تو ذلیل  ذلت دهد همه قدرتها دنیا باو عزت نتوانند داد ای احمق الدوله از خود راضی و غرق در گمراهی.

ای پشه!  حضرت شیخ الحدیث مولانا عبدالرحمن سربازی یکی از علمای بزرگ و بر جسته عصر حاضر است اگر کوردلانی مثل تو  این حقیقت را ندانند بیدار دلان بطور کامل از این حقیقت واقف اند. خدمات بزرگ ایشان برای احیای دین در منطقه را هیچ آدم منصفی نمیتواند انکار کند. تو بخاطر مخالفت با دین است که به  این خادم دین چنین حمله ناروائی کرده ای تا به حساب خودت او را کم ارزش و بی عزت نمائی  ولی الله مقتدر که در جای حق نشسته است نتیجه را بر عکس خواست تو کرد و عزت مضاعفی باو بخشید و همه را مجبور به حمایت از او و کوبیدن بر دهان یاوه سرای تو کرد. درود نا محدود به واجب الاحترام حضرت مولانا عبدالرحمن ملازهی سربازی- چابهاری و درود به  تمامی علمای کرام مان که در بلوچستان مشغول خدمت دین مبین اسلام هستند.

در مثلی آمده است: وقتیکه مرگ مگس نزدیک میشود بسوی دریا پرواز میکند و تو ای مکس لنین با این اقدام مزبوحانه ات دست به چنین پرواز مهلکی زده ای و هیچکسی جز خودت برای این عمل احمقانه ات قابل ملامت نیست.  انشاء الله این مقدار برای غلطی که کرده ای برایت کافی باشد. باری دیگر شرمت باد  ننگت باد  مرگت باد ای خالی شده از انسانیت،  نقاد بلوچ در جهل مرکب و حماقت خود بساز و بسوز. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر